SOS Alarm App animatie
Voor de non-profit Stichting Landelijke SOS ALARM Hulpdienst ontwikkelde ReVisie een animatie die uitlegt hoe de door de stichting ontwikkelde SOS ALARM app werkt. De applicatie alarmeert zowel de meldkamer… Read More →
Voor de non-profit Stichting Landelijke SOS ALARM Hulpdienst ontwikkelde ReVisie een animatie die uitlegt hoe de door de stichting ontwikkelde SOS ALARM app werkt. De applicatie alarmeert zowel de meldkamer… Read More →
Mark Herberts vroeg of ReVisie een internetplaatje van 58Kb kon gebruiken voor de bekleding van een wand. Het antwoord luidde: nee. Wat ReVisie wél kon, was dat beeld zelf opbouwen… Read More →
De organisator van de ViltExpo 2015 (Arnhem) vroeg ReVisie een logo te ontwerpen dat geheel aansluit bij de expositie. Ook ontwierp ReVisie de bijbehorende stijl voor de poster en flyers.
Het enige dat ontbrak in de nieuwe huisstijl van biermerk Bavaria was een font. Bij reclamebureau X-ingredient (‘s-Hertogenbosch) kreeg ik de kans om een nieuw font te realiseren. Het bestaande… Read More →
Exploitant van sport- en leisurecentra Optisport ontwikkelde in 2014 een nieuwe bedrijfstak die niet alleen een naam nodig had, maar ook twee, voor kinderen aansprekende karakters. Communicatiebureau GiDesign (Waalre) bedacht… Read More →
Parketspecialist Woody Wood (Wijchen) gaat erg met zijn tijd mee. Dat bleek echter niet uit de huisstijl van het bedrijf. Die was behoorlijk gedateerd. Voor Woody Wood ontwikkelde ReVisie een… Read More →
Samenwerken, om zo het maximale uit een branding en campagne te halen, daar worden we nou echt vrolijk van. En de samenwerking met Bureau Loos en Studio Hartebeest smaakt naar meer, veel meer.… Read More →